Kaffe är ju gott ;)

Jag har aldrig gillat kaffe men sen en tid tillbaka dricker jag ju en kopp kaffe med kokosfett på morgonen....hur vet man om man är beroende? Är det när man går upp och är svintrött och går ut på promenad (brukar man bli pigg av) men kommer hem lika trött och endast efter koppen kaffe blir man människa igen?? ;)
Jaja det spelar ingen roll...1-2 koppar om dagen ska ju vara bra för en säger de :)
Ska snart iväg för att göra nya naglar.....usch vad mina har växt och pekfingret har jag tappat, nageln asså ;)
Ska bli så skönt att korta ner dem!
Jobbar ikväll så fredagsmyset blir på maxi....naaajs ;) Har ju fina vänner där iaf! :)
Ha en underbar fredag!
Puss och Kram


Kommentarer
Lana

Jag älskar kaffe och är nog beroende av denna dryck! :) jag tycker också att smaken på kaffe blir så mjuk och rund när man dricker den med lite kokosfett! :)
ha en toppen dag!
Kram
//Lana

2012-07-09 08:51:53
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0