Dag 2 i Västerås. Min mat i bilder.

Jag har verkligen varit orolig för hur jag skulle klara vistelsen här i Västerås utan att trycka i mig massa onödiga kolhydrater. Det kryllar av massa frestelser här må jag säga! Men jag klarade den här dagen med :)

Jag är helt slut nu...ska lyssna igenom låtarna för lördagen å nöta lite text...får se hur länge jag håller mig vaken. Dagen har bjudit på mängder med husteriska och andlösa skratt så har jag träningsvärk i magen imorgon blir jag inte förvånad ;) Tänk att man kan vara ifrån någon så länge och sen när man träffas är allt precis som vanligt! Underbart kul har vi haft idag, jag är lyckligt lottad <3

Gonatt å sov så gott! Imorgon blir det shopping med mamma på Tuna Park i Eskilstuna :)

 

 

 

 


 


Kommentarer
Emma H

Tänkte bara kika in lite på din blogg! Rolig läsning, och jättehärliga bilder!! :) :)

Svar: Va roligt att du gillar d Emma :) Du är så välkommen så! :)
Karin Törnblom

2013-02-19 15:53:46
URL: http://gummelumman.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0