God förmiddag :)

Ja men det är väl fortfarande förmiddag? ;)
Jag är ledig idag så min morgon har varit allt annat än stressig, så skönt! Mixade ihop mitt äggkaffe, rostade mitt kesobröd, bredde på rikligt med bregott, hyvlade på ost och toppade med en läskande skiva gurka ;) Vips så var allt i magen....kesobrödet är alltså försvinnande gott!! :)
 
På schemat idag:
  1. Tvätta träningskläder (har svettats som en gris på veckans träningar!)
  2. Hämta mina handtag till köksön på HTH, wihooooo!!!! :D
  3. Hämta mina nya glasögon på specsavers (shit vad fort det går med synen, jag är nog blnd till sommaren!)
  4. Fredagsstäda (så skönt att det är fint till helgen!)
  5. Crosstraining/crossfit kl 17 (jag har sån träningsvärk att det gör ont i magen när jag nyser men jag kör på!!)
  6. Tacomiddag (ska prova något nytt ikväll tänkte jag...kanske blir det två varianter
 
 
 
Åh vad jag får vårkänslor när solen tittar fram och himlen är blå :) Bara små tunna moln syns. Jag har haft vår inne ganska länge med tulpaner, älskar dem!! :) 
 
Ha en underbar fredag och helg!!
 
Puss & Kram
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0