Jag vill ha tillbehör till min KitchenAid

Usch usch usch vad jag är dålig just nu på att blogga!!! Det beror på (jag har alltid en ursäkt, haha!) att jag inte lagar nån mat....dricker mitt äggkaffe med smör i eller tar en proteinshake....ibland äter jag inte alls! Kan erkänna att jag har tryckt i mig massa dumt också som t.ex chips och godis :( Har ingen inspiration och ingen vidare lust att laga trevliga maträtter just nu. Jag hoppas att det ska bli bättre snart! Jag håller iaf igång träningen och går inte upp i vikt så tummen upp för det även om jag inte riktigt tar hand om mig själv just nu.
 
Nog om det...
 
Jag älskar min KitchenAid!!! Det hade varit kul om jag kunde äta allt som jag vill och kan baka med den. Skulle baka varje dag om det var så. Jag kan ju baka till andra som äter kolhydrater ;) 
Det finns massor med tillbehör att köpa till (dyra men ändå) och jag skulle verkligen vilja ha "grönsaksskärare-rivjärnsatsen" och "glassmaskinen". De kostar 1249:- och 1295:- hos Bageren och kocken. Älskar Bagaren och kocken, underbar sida med massa roliga grejer!!!
 
KitchenAid Grönsaksskärare Riv & Skärtillsats (MVSA)            KitchenAid Icecream Maker (5KICA0WH)
 

 
KitchenAid Artisan KSM150PSEWH Vit


Kommentarer
Lene

Kolla in tillbehören via brittiska amazon.co.uk. Bra mycket bättre priser än i Sverige på tillbehör. Var bara noga att du väljer de produkterna som har "super saver delivery". Över 25 pund så blir det fraktfritt till Sverige :)

Svar: Åh tack för tipset!! Ska verkligen gå in där å kolla :)
Karin Törnblom

2013-03-06 22:50:10
Nika - 30 dagar

Gissar att du rekommenderar apparaten trots prislappen?!

Svar: Ja jag älskar min KitchenAid!!! :) Den är dyr men tänker man på hur länge man kommer ha den så känns det bättre ;)
Karin Törnblom

2013-03-10 21:45:17
URL: http://tredag.blogspot.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0