Ok, bara EN ;)

Hahaha jag såg den här bilden hos Marja och ojojoj vad den stämmer in på mig!!! Lika bra att låta bli.
 
När jag fuskar vill jag ha ALLT i butiken som jag kan tänkas bli sugen på nångång. En fuskarkväll kan jag bulla upp med chips, ostbågar, sombreros, två olika dipar, godis och gärna glass. Först äter jag pizza så redan där är jag proppmätt.....blir ju en hel del kvar till morgondagen kan jag säga! Dumt att slänga ;) Det är verkligen sjuuukt vad jag trycker i mig när jag fuskar!!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
madde

haha jag har precis haft en "fuskar-vecka" (gav upp efter halva...) har tryckt precis AAAAALLT! pizza, hamburgare, semlor, alla sorters bakverk man kan tänka sig, kakor, ostbågar, chips, lösgodis, enorma mängder choklad, dricka mmmmmmmmm. har varit gott men fan va dåligt jag har mått... (gjorde detta endast för att mina nära och kära tycker jag behöver gå upp i vikt, lyckades gå upp 5 kg fredag-tisdag haha! men mycket vätska så det är ju inte riktigt så mycket. men jag har jobbat bra ! ;d

Svar: Haha men oj va duktig du var som gick upp 5 kg på så kort tid :) Va gör man inte för sina nära och kära ;) Som du säger så är det typ bara vätska men man blir bra gullig av lite vätska i kroppen...usch å fy! ;)ja visst kommer man i nån sorts sockerkoma....sjuk ångest!!
Kram kram!
Karin Törnblom

2013-02-20 16:53:27
Lana

Stämmer på mig också! ;)
Usch, bättre att låta bli! ;)
ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

Svar: Ja varför ska man ta bara EN egentligen....vad vinner man på det? Nej bättre att låta bli! :) Kram kram
Karin Törnblom

2013-02-20 17:26:05
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Erika - LCHF till vardag och fest

Ja, så är jag också! Att bara ta en funkar sällan... bästa knepet för mig är att ha folk runt omkring mig, då kan jag hålla mig i skinnet bättre. :-)

Svar: Jag håller med dig Erika....det är bäst att vara runt folk annars finns det risk att jag tjuvar om jag är riktigt sugen, helt sjukt haha! :)
Karin Törnblom

2013-02-20 17:33:37
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0