Återigen mitt tjat om äggkaffe ;P

Herregud jag har blivit beroende av mitt äggkaffe!! och tillsammans med några ostrullar blir det här perfekt :) 
 
Igår vad det fotbollsträning....jättekul! men jag blir så frustrerad att jag inte kan prestera lika mycket som jag gjorde innan mitt lilla uppehåll. Kan allt verkligen bara försvinna så snabbt? Nu överdrev jag en smula såklart men jag känner mig urusel när fötterna inte gör som jag vill och hade tänkt mig. Arg som ett bi och vill bara mosa den där j*vla bollen i krysset å må lite bra efteråt ;) Jag älskar att skjuta! Jag stod alltid och sköt mot garaget när jag var liten :) Det var tider det! :)
 
Jaha, nehe, dags att dra iväg och jobba lite kanske. Äggkaffet är i magen och jag ser att solen skiner och himlen är blå. Jag hoppas det håller i sig till helgen när jag och en vän ska ut på en riktigt härlig långpromenad. 
 
Ha en härlig dag allihopa!
 
Puss & Kram
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0