Köksö och matbilder

Jag har varit lite frånvarande IGEN men det beror inte på att jag har ätit massa dålig mat och varit lat utan jag har byggt en köksö :) Jag väntar på att handtagen ska komma annars är den helt färdig!!! Wiiie va lycklig jag är för den. Jag har alltid massa projekt i huvudet och den här gången blev det en köksö på hjul. Nu har jag mer arbetsyta och mer förvaring, kanon!!
 
Som sagt så har jag inte varit olydig med maten utan jag har ätit supergod lchfmat...som vanligt ;)
 
Kyckling curry med blomkålsris (som min sambo lagade)
 
Lövbiff med underbart god paprikasås (från delikatessen på Ica maxi), bea och sallad
 
Vi har fått en dille på ostchips som vi gör varje kväll nu och har lite vitlöksost på...supergott!!!
 

 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0