Sovmorgon

Tänkte säga god morgon men klockan är förbi de timmarna och jag råkade visst ta mig en sovmorgon idag :) Man ska aldrig gå och lägga sig igen när man väl är uppe, att jag aldrig lär mig det!
 
Onsdag och ikväll är det fotbollsträning, roligt!! Vi har börjat med grustränign men ikväll blir det innomhus...skönt för jag fryser ihjäl! 
 
Jag måste påminna er om att dricka äggkaffe, det är så gott!! Smakar som en kaffe latte :) Se så fint och gott det ser ut med skummet :)
 
 
Nu ska jag iväg och handla, jag är själv i helgen och har lite bakning i tankarna...det är ju snart dags för semlor (även fast butikerna säljer dem sedan länge) så nåt i den stilen hade jag tänkt. 
 
Ha en skön onsdag!
 
Puss & Kram
 


Kommentarer
Lana

Jag älskar ägglatte! Det smakar verkligen som riktig! :)
Ha en toppen kväll!
Kram
//Lana

Svar: Ja visst gör det!! :) Jag är superglad att jag hittat nåt som jag verkligen gillar och vet att jag kommer köra varje morgon!Kram Kram
Karin Törnblom

2013-01-23 17:20:15
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0