Wopido jag har den äntligen i mina händer!! :)

 
Tidigt imorse lämnade jag min sambo på stationen och tänkte att den här dagen kommer bli lång och bra! Jag skulle ju inte gå och lägga mig igen men det gjorde jag visst ;) Vaknade igen 7.48 å fick bråttom upp för jag tänkte handla kl 08.00 idag när maxi öppnade. När jag väl kommit dit och börjat handla märker jag att jag inte har mitt kort med mig (ligger i jobbyxorna!!!) suck och stön....bara att åka hem igen och hämta kortet.
Jaja, jag surade inte för det för jag visste att jag skulle köpa Åses bok och jag har väntat hur länge som helst på den!!! Äntligen i mina händer :) Jag kan varmt rekommendera den till alla som äter LCHF eller som är nyfikna på att börja. Vilken kanonbok, helt underbart bra!! Superfin med guld, rosa, grått och vitt :) Jag läste igenom den direkt och har nu fått mer inspiration. Jag kan bara säga KÖP DEN!!!
 
 
 
 
 
Jag hade tänkt att göra en ny omgång fröknäcke och ville prova ett nytt recept. Jag såg ett bra recept på Åses blogg tidigare och tänka sig att det receptet fanns med i hennes bok också, perfekt! :) 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0