Tuffar på i samma takt

Hej och hå...jag tuffar på i samma takt....inte så snabbt vill säga. Igår blev det en kebabsallad som jag tror var lite dålig för jag mådde inte bra efteråt!! Det ekar i mitt kylskåp och jag har ingen lust att fylla den heller och laga till något riktigt gott. Jag dricker mitt äggkaffe med smör och på jobbet äter jag väldigt enkel mat som t.ex fetaost i olja och örter, skinka, avokado stekt ägg m.m
 
Kl 12 idag ska jag iväg och träna med min PT...och imorgon nån form av egen träning på gymmet. Resten av veckan kommer spenderas i Västerås så jag tror inte det blir nån vidare bra träningsvecka men men....jag tar igen det nästa vecka ;)
 
Jag jobbar kvällen imorn och direkt efter jobbet kommer Jon och hämtar mig så drar vi till Västerås. Det ska bli riktigt najs att spendera sista timmarna på min födelsedag i en bil ;) 
 
Ledsen att jag inte ger nån direkt inspiration just nu men jag har några idéer som jag ska ta tag i när allt lugnat sig lite. Jag ber er att stå ut ett tag till ;)
 
Nu ska jag höja volymen och peppa mig själv innan träningen!!! 
 
Ha en awesome måndag!! :D
 
Puss & Kram
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0