Våååååår!!!

Det är så underbart väder i Helsingborg idag och har faktiskt varit hela veckan om jag inte minns helt fel :) Våren är verkligen på väg!! Ingen snö, solen skiner och fåglarna kvittrar...det är vår för mig :) Ställer upp balkongdörren på vid gavel och känner en sval vårvind komma in....härligt!
 
Jag vill så mycket men jag kommer inte ens få hälften känner jag :( En av sakerna jag vill är att börja plugga. Det får ju bli på distans för om jag vill flytta på mig så gör det ingenting. Det vore toppen om jag kunde plugga samtidigt som jag jobbar och jag behöver jobba mycket nu för att få ihop lite mer pengar varje månad. Jag jobbar bara 50% och det räcker inte på långa vägar och jag är bara 29 år!!! Jag vill jobba heltid....lättare sagt än gjort ibland när jobben inte finns. 
 
Det går sådär för mig att äta nyttig mat som är bra för mig. Det började så bra idag men när jag blev hungrig låg chipspåsen alldeles för nära!! :S Jaja imorgon får det bli....då har jag fotbollsmatch och sen ska jag jobba kvällen. Jag borde nog slänga allt ikväll.....eller äta upp allt ikväll....hm jag är inte bra för mitt eget bästa! ;)
 
Babbel babbel....trevlig fredag på er :D
 
Puss & Kram
Längtar längtar längtar...
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0