Två nya kategorier

Jag har lagt till två nya kategorier i listan till vänster, "Soppa" och "Paj (mat)". För många kategorier är väl inte så bra men hellre det än att man ska behöva leta och leta efter en tacopaj som ligger under kött och som var ett tag sedan jag gjorde (d ligger ju efter datum). 
 
Sen har jag upptäckt att vissa grytor åxå kan gå under namnet soppa, eftersom jag äter den som en "soppa" i djup tallrik/skål då jag inte har potatis eller ris till som suger upp all sås, men det får jag gå igenom en annan dag tror jag. 
 
Här kommer tre härliga soppor att värma sig med i höstmörkret.
 
Gi-köttsoppa med rotfrukter
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0