Grym träningsvecka och min goda tonfiskröra :)

Idag blev det inte den mest exklusiva lunchen men min tonfiskröra är så himla god :) Passar till alla tillfällen ;)
Ser ni den orangea paprikan? Det är såna mini-snacks-paprikor....otroligt goda!!
 
 
Det har varit en mycket bra träningsvecka måste jag säga. Kan ni förstå att jag är lite trött i kroppen idag? ;)
 
Måndag: Fotboll
Tisdag: PT
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag (morgon): Spinning
Fredag (kväll): Crosstraining
Lärdag: Match fotboll 
Söndag: Spinning
 
Imorgon är det en ny vecka och visst passar jag på att starta den med ett grymt PT-pass!! Ingen rast och ingen ro ;) Funderar på att vila på tisdag (beror på hur jag känner mig imorgon) för på onsdag är det fotboll igen. 
 
Ha en underbar söndag!!
Puss & Kram
 


Kommentarer
Jonathan

Hej!

Hittade ingen mailadress att kontakta dig på så tänkte att jag testar här. Jag driver lchf-recept.se och tänkte höra om du är intresserad av ett länkbyte? Din blogg syns då får flera tusen LCHF intresserade besökare varje dag!

Du kan maila på [email protected]

Glad påsk! :)

2013-03-23 12:34:02
URL: http://www.lchf-recept.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0